pauler írta:
A marketing része a csomagolás.
Ha jól gondolom, ezt kérdezed, "Mibe csomagoljuk az Igehirdetést?"
Mécses túrát szervez egy ismerősöm, aminek a lényege, hogy 8-10 ember elbújik egy keskeny ösvény mentén, előttük mécsesek égnek az úton (persze ezt este jó csinálni).
Az egyik mécsestől vezet az út a másik mécsesig és akik a bokrokban elbújnak a mécsesek mögött, egy-egy Igét olvasnak fel, amikor arra sétál a résztvevő.
Erre gondolsz?
Szép ötlet!!!
Ha majd mesélnek róla ismerőseid, kíváncsi vagyok, hogyan élték ezt meg, melyik része, hogyan vált igehirdetéssé számukra.
Talán, abból adódik a félreértés, hogy a Szentírásból vett idézeteket nevezzük itt Igének, és ezt próbáljuk "csomagolni", ezért, minden egyéb, ami nem szövegolvasás, az már csomagolásnak számít.
Én "igehirdetés" alatt, ennél valamivel többmindent értek. Két éve, az imasátorban egy olyan "igét" kaptam, amit itt is megosztottam Veletek, egyik hozzászólásomban. Ez nem közvetlenül a Biblia egy sorához kötődik, hanem összetett, egész életemet átható üzenet volt. Rengeteg utalást, megerősítést találhattam hozzá a Bibliában is, de az "Ige", ami cselekedett az életemben, nem közvetlenül annak egy sora vagy fejezete volt.
Ilyenfajta Igehirdetéseket keresek, ahol a "csomagolás" maga is üzenet, teljes mértékben "hasznosítható", és nem kell eldobni, mint a manapság szokásos papír és műanyag göngyöleget...