Kedves Tamás!
Annyiban tudom, hogy amit az Úr kezébe adtam és Ő szabadítva, szelidítve visszaadott, azon mindig áldás volt és sokszorosát vehettem vissza az Ő kezéből.
Köszönöm az imáidat!
Áldott munkát neked, sok vevőt!
Kedves Loisz!
Azért beszélünk el egymás mellett, mert mást értünk KERESZTSÉG alatt!
A keresztség számomra azt jelenti, amit a
Róma 6. olyan egyértelműen elénk ad. Ennek gyakorlását, fizikai valóságát látom a lator utolsó pár órájában. (Ezt már korábban leírtam)
Ez a keresztség számomra, IGÉK alapján állítom!
És aki ezen nem megy át, az nem üdvözül, ahogyan az Úr mondta!
A
vízkeresztség pedig egy jel. Ugyan olyan jel, mint a kenyér és a bor.
Üdvözülhet valaki, ha nem vesz Úrvacsorát? Hitem szerint IGEN, mert a Krisztus testével és vérével való élés a jel vétele nélkül is lehet valóság.
A jel MEGERŐSÍTHETI az ember hitét, de gyengítheti is, ha a jelet a valóság elé állítom, valamilyen bűn miatt
(pl. a kenyeret és a bort Krisztus VALÓSÁGOS testének vélem, vagy a víz fürdőjét VALÓSÁGOS tisztulásnak)
Akkor leírom amit most hiszek, amire eddig jutottam:
- a csecsemőkori vízzel való meghintés,
jele annak, hogy Krisztus ezekért a csöppségekért is meghalt a kereszten, az ő bűneik is benne voltak abban a pohárban, amit kiivott
- a felnőttkori vízbemerítkezés
jele a Krisztus halálába és feltámadásába való merítkezésnek
A valóság azonban KRISZTUS!
Dicsőség Neki, hogy odaadta értünk az életét, hogy bocsánatunk legyen Istennél és feltámadt, hogy megigazuljunk.
Testvéri szívvel és szeretettel:
Péter