GABRIEL777 írta:
kavics írta:
Egy testünk van és nem emiatt követünk el bűnöket.
Kedves Péter
Én azért jobban hiszek Istennek.
Elvetetik érzéki test,feltámasztatik lelki test. Van érzéki test ,és van lelki test is. Ez alapján mondtam,hogy az embernek van földi és mennyei teste.
Hogy van képed az igeverset így kiragadni a környezetéből és még az arcunkba is vágni, hogy te jobban hiszel Istennek, mintha Isten bármiben is neked adna igazat az adott helyen. Ezért a káromlásért a megbánásig való kizárás lenne méltó.
Egyrészt nem elvetetik, hanem elvettetik!
Másrészt a két test nem egyszerre van jelen. Az érzékit válthatja fel a lelki. A romlandót a romolhatatlan. A földit a mennyei.
Harmadrészt nem minden ember esetében, hanem csak akik földi életükben újjászülettek/megtértek.
GABRIEL777 írta:
A földi teste evilági vágyak kiélésére buzdítja, míg a mennyei teste ,Isten megismerésére sarkalja.
A mennyei testet akik megtértünk majd akkor kapjuk meg, amikor Jézus Krisztus visszajön. Ekkor akik már meghaltak az Úrban, feltámadnak új mennyei testben, akik pedig az Úrban élnek átváltoznak szintén új mennyei testbe. Ez a test romolhatatlan lesz. Ezzel fog megváltásunk befejeződni, most ugyanis abban az állapotban vagyunk, hogy várjuk testünk megváltását.
Akik viszont nem tértek meg, azok is feltámadnak ugyan, de gyalázatos testben, amiben töltik majd Istentől elválasztva az örökkévalóságot.
Álljon itt a tévtanításod hatását – hogy minden emberben van isteni test - amennyire lehet kivédendő a bővebb biblia rész:
1Kor15,34kk
Serkenjetek fel igazán és ne vétkezzetek; mert némelyek nem ismerik Istent; megszégyenítéstekre + mondom.
Róm. 13,11., 1 Kor. 6,5.
De mondhatná valaki: Mi módon támadnak fel a halottak? és minémû testtel jönnek ki?
Ezék. 37,3., Ezék. 37,10., Mát. 22,29.
Balgatag! a mit te vetsz, nem elevenedik meg, hanemha megrothadánd.
Ján. 12,24.
És abban, a mit elvetsz, nem azt a testet veted el, a mely majd kikél, hanem puszta magot, talán búzáét, vagy más egyébet.
Az Isten pedig testet ád annak, a mint akarta, és pedig mindenféle magnak az õ saját testét.
1 Móz. 1,11.
Nem minden test azon egy test, hanem más az embernek teste, más a barmoknak teste, más a halaké, más a madaraké.
És vannak mennyei testek és földi testek; de más a mennyeiek dicsõsége, más a földieké.
Más a napnak dicsõsége és más a holdnak dicsõsége és más a csillagok dicsõsége; mert csillag a csillagtól különbözik dicsõségre nézve.
Épenígy a halottak feltámadása is. Elvettetik romlandóságban, feltámasztatik romolhatatlanságban;
Elvettetik gyalázatosságban, feltámasztatik dicsõségben; elvettetik erõtelenségben, feltámasztatik erõben.
Fil. 3,20., Fil. 3,21.
Elvettetik érzéki test, feltámasztatik lelki test. Van érzéki test, és van lelki test is.
1 Kor. 6,13.
Így is van megírva: Lõn az elsõ ember, Ádám, élõ lélekké; az utolsó Ádám megelevenítõ szellemmé.
1 Móz. 2,7.
De nem a lelki az elsõ, hanem az érzéki, azután a lelki.
Az elsõ ember földbõl való, földi; a második ember, az Úr, mennybõl való.
Luk. 1,78., Ján. 3,13.
A milyen ama földi, olyanok a földiek is; és a milyen ama mennyei, olyanok a mennyeiek is.
És a miképen hordtuk a földinek ábrázatját, hordani fogjuk + a mennyeinek ábrázatját is.
1 Móz. 5,3., Fil. 3,21.
Azt pedig állítom atyámfiai, hogy test és vér nem örökölheti Isten országát, sem a romlandóság nem örökli a romolhatatlanságot.
Mát. 16,17., Ján. 1,13., 1 Kor. 15,42., 1 Kor. 15,44.
Ímé titkot mondok néktek. Mindnyájan ugyan nem aluszunk el, de mindnyájan elváltozunk.
1 Thess. 4,15., 1 Thess. 4,17.
Nagy hirtelen, egy szempillantásban, az utolsó trombitaszóra; mert trombita fog szólni, és a halottak feltámadnak romolhatatlanságban, és mi elváltozunk.
Mát. 24,31., 1 Thess. 4,16.
Mert szükség, hogy ez a romlandó test romolhatatlanságot öltsön magára, és e halandó test halhatatlanságot öltsön magára.
2 Kor. 5,4.
Mikor pedig ez a romlandó test romolhatatlanságba öltözik, és e halandó halhatatlanságba öltözik, akkor beteljesül amaz ige, mely meg vagyon írva. Elnyeletett a halál diadalra.
Ésa. 25,8.
Halál! hol a te fullánkod? Pokol! hol a te diadalmad?
Hós. 13,14.
A halál fullánkja pedig a bûn; a bûn ereje + pedig a törvény.
Róm. 6,23., Róm. 4,15., Róm. 7,13.
De hála az Istennek, a ki a diadalmat adja nékünk a mi Urunk Jézus Krisztus által.
1 Ján. 5,4., 1 Ján. 5,5.
Azért szerelmes atyámfiai erõsen álljatok, mozdíthatatlanul, buzgólkodván az Úrnak + dolgában mindenkor, tudván, hogy a ti munkátok nem hiábavaló az Úrban.
Kol. 1,23., Ján. 6,29., Péld. 11,18., 2 Krón. 15,7.
Amúgy Gabriel nagy bukta van. A két test elméleted elindított nálam egy emlékrohamot. Felderengett, hogy mintha egy Rudolf Steiner (alias Waldorf) nevű úriember kacérkodott volna a több test elmélettel. Nosza nyitottam egy új lapot és a beépített google keresőbe begépeltem: „Rudolf Steiner” „két test”. A második találatnek ezt hozta:
http://camphill.ideo.hu/wp-content/uplo ... asarol.doc Nála már négy testünk van, de szellemileg nagyon rokon az elképzeléseddel, hogy mindenkiben ott az isteni, ami egyébként keleti filozófiáktól átvett elem. Amire persze az emberben, mint javítható lényben hívő humanista gondolkodásban meg volt és van a fogadókészség. A tévtanítások gyakran egymásra találnak és erősítik egymást. Ma még persze van hogy kioltják. Az Antikrisztusnál valósul majd meg egy kevés időre a maximális összefogásuk. Nos ilyesmi, mint a két test propagálása – főleg mint Istentől jött bölcsesség megfellebbezhetetlen része - bőven felér azzal, amiért FM ki lett zárva. Így szerintem rád is ideje, hogy sor kerüljön. A megbánás visszafogadás lehetőségével.