Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1097 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 74  Következő
 

Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2007. szept. 21., péntek 21:20 
Bentlakó
Avatar
Offline

Csatlakozott: 2006. okt. 01., vasárnap 19:48
Hozzászólások: 1002
Mária Magdolna írta:

Pontosabban a kijelentéseiddel egyetértek, de azok kizárólagosságával nem értek egyet.Én ugyanis megengedem magamnak,hogy egyszerre több valóságot tartsak szem előtt,ez persze valójában egyetlen Valóság, csak annak több oldala,illetve több szinten ezek a valóságok analógiái egymásnak.


Kedves Mária Magdolna!

Kijelentésekkel (bárkiével) csak annyiban kell egyetérteni, amennyiben azok megegyeznek az Igazsággal.
Ha pedig ha azok megegyeznek azzal, akkor azok kizárólagosak, ha nem, nem.
Ha valaki már Magában Jézus Krisztusban megtalálta az Igazságot, az nem engedheti meg magának, hogy több „valóságot, igazságot” tartson szem előtt.
Mert hogy Jézus Krisztus csak egy van, Aki Isten Fia, bűntelenül testben kereszthalált halt váltságáldozatul a bűneinkért, feltámadt, mindörökké élő, létező, változatlan Igazság, Valóság.

Egy szimbolikus „krisztus” csak szimbolikus „megváltást”, a valóságos, hústestben kereszthalált halt és feltámadt, Isten által megdicsőített Jézus Krisztus kegyelemből Valóságos Igazi bűnökből történő megváltást, szabadulást adhat a Benne hívőknek.

János apostol írja :

2Jn. 1,7
Mert sok hitető jött el a világba, akik nem vallják, hogy Jézus Krisztus testben jött el: ez a hitető és az antikrisztus.


Vissza a tetejére
 Profil  
 

HozzászólásElküldve: 2007. szept. 21., péntek 22:58 
Offline

Csatlakozott: 2007. aug. 19., vasárnap 12:51
Hozzászólások: 298
Hehe,én a Valóság fogalmával azért kicsit óvatosabban dobálóznék.
És hogy tudományos is legyen:

"a Holografikus Forradalom

1953. januárjában UPCITY város Műszaki Egyetemén különös kísérletre került sor. A Jean Giraud fizikus vezette kutatócsoport a 20. század egyik legjelentősebb megfigyelését tette. Az eredményekről akkoriban nem tudósított a sajtó, és Giraud professzorról is csak azok a fanatikusok hallhattak, akik folyamatosan bújták a korabeli tudományos szaklapokat. Alighanem még kevesebben sejtették: a kísérletben felvillant felfedezés gyökerestül felforgatja majd a tudományról alkotott felfogásunkat, és hatalmas lökést ad a technológiai fejlődésnek.

Jean Giraud (balról a harmadik) és munkatársai 1951-ben
A kutatócsoport felfedezte, hogy bizonyos körülmények között a szubatomi részecskék, például az elektronok képesek egymás között az azonnali kommunikációra, függetlenül a közöttük húzódó távolságtól. Így nem számít, hogy 3 méterre vagy 10 milliárd kilométerre vannak-e egymástól. A jelek szerint valahogyan mindegyik részecske tudja, hogy mit csinál a másik. A gond mindezzel csupán annyi, hogy ellentmond Einstein azon tézisének, miszerint semmilyen információ nem haladhat a fénysebességnél gyorsabban.

Mivel a fénysebességnél gyorsabb sebesség egyenlő az időkorlát áttörésével, a megdöbbentő kilátások arra indítottak néhány fizikust, hogy megkíséreljék megmagyarázni, mi állhat valójában az Giraud-féle megfigyelések hátterében. Slavoj Kaminsky, a UIT (Upcity Institute of Technology) fizikusa arra jutott, hogy Jean Giraud eredményei közvetve az objektív valóság cáfolatát jelentik. Tehát az univerzum kézzelfogható szilárd formája csupán látszólagos, a mindenki által megélt valóság gigantikus hologram.

Kaminsky megdöbbentő következtetésének megértéséhez érdemes közelebbről is megvizsgálni, mi is valójában a hologram. A holográfia a fény hullámtermészetén alapuló olyan képrögzítő eljárás, amellyel a tárgy struktúrájáról tökéletes térhatású, vagyis háromdimenziós kép hozható létre. A magyar tudós, Gábor Dénes jött rá, ha a bármely megörökítendő tárgyat először lézersugárral pásztázzák, majd egy második sugár fénye a visszaverődő mintával interferenciát hoz létre, és ezt a mintát örökítik meg a filmen, végül a filmet előhíváskor lézerfénnyel világítják meg, megjelenik az eredeti tárgy háromdimenziós képe. A hologramok viszont nem csak a háromdimenziós kép miatt különlegesek. Ha egy tulipán hologramját félbevágják és lézerrel világítják meg, a mindkét fél darab a teljes képet tartalmazza, bár kisebb méretben. Ha a darabokat tovább aprítják, minden kis darab az eredeti egész képet tartalmazza. A hagyományos fényképekkel ellentétben a hologram minden szelete az eredeti információ egészét tartalmazza. A holografikus struktúrák szétdarabolása tehát valójában nem az építőkövekhez, hanem kisebb egészekhez vezet.

Kaminsky elmélete szerint a szubatomi részecskék nem azért képesek egymással kapcsolatban maradni, függetlenül a távolságtól, mert egy titokzatos jel áramlik közöttük. A szétválasztottságuk valójában nem más, mint a megfigyelőt becsapó illúzió. A tudós érvelése szerint a valóság valamely mélyebb rétegében ezek a részecskék nem különálló egységek, hanem egy alapvető egész kiterjesztései. A részecskéket azért látjuk egymástól elválasztva, mert csak a valóság egy szeletét érzékeljük. Az ilyen részecskék nem különállóak, hanem részei a mélyebben meghúzódó egésznek, amely holografikus oszthatatlanként viselkedik. És mivel a fizikai valóságban mindent ez épít fel, az univerzum is csak egy illúzió.

A világegyetemnek ezen fantomszerű viselkedés mellett más megdöbbentő tulajdonságai is lehetnek. Ha a szubatomi részecskék csak látszólag szétválaszthatóak, az annyit is tesz, hogy a valóság mélyebb szintjein a teljes világegyetem összefügg. A holografikus univerzumban még az idő és a tér sem tekinthető alapfogalomnak. A helymeghatározás minden formája csődöt mond olyan környezetben, ahol semmi sem válik el igazán a másiktól. Így az idő és a háromdimenziós tér úgy viselkedhet, mint a halat mutató monitorok, és csak kivetülései a mélyebb rendnek.

Kaminsky nem az egyetlen kutató, aki igazolva látta, hogy csupán hologram a világegyetem. Az agykutatás területén dolgozva Ari Padiyar, a Chello University neurofiziológusa szintén arra a meggyőződésre jutott, hogy holografikus lehet a valóság. A múlt század 20-as éveiben Karl Lashley rendkívüli jelentőségű kísérletsorozatban mutatta ki, hogy bármely részletét távolítja el a patkány agyának, képtelen megszüntetni a műtét előtt megtanult bonyolult műveletsorra vonatkozó emlékeket. Akkoriban viszont senki nem állt elő olyan magyarázattal, amely leírhatta volna ezt a "teljes egész a részletekben" jelenséget. Padiyar az 50-es években ismerte meg a hologram elvét, és rádöbbent, hogy megtalálta az agykutatók által régóta keresett magyarázatot. A kutató szerint az emlékeket nem neuronok vagy idegsejtek kis csoportja őrzi, hanem idegi impulzusok mintázatába kódolva hordozzuk, ahogy a lézerfény interferenciája elmenti a holografikus képet. Vagyis Padiyar szerint agyunk holografikus tár.

Padiyar holografikus agymodelljének legmegdöbbentőbb következménye mégis az volt, amikor összevetették Kaminsky realitáselméletével. A világ megfogható képe így csak másodlagos valósággá változik, a tényleges környezet pedig frekvenciák holografikus kavalkádja lesz. Ebből a holografikus agy csupán néhány fontos frekvenciát választ ki, és érzékszervek jeleként értelmezi. Eközben az objektív valóság teljesen elsikkad. Keleti vallások már ősidők óta azt tartják, hogy az anyagi világ illúzió, és bár azt gondolhatjuk, hogy fizikai lényként mozoghatunk egy fizikai világban, ez is csak képzelődés csupán. Valójában vevőberendezések vagyunk a frakvenciák tengerében, és amit kiszűrünk ebből a kavalkádból, az csak egy szelete a valóságnak.

Kaminsky és Padiyar elméleteinek egyesítését, a holografikus paradigmaként emlegetett megközelítést sok tudós szkeptikusan fogadta, másokat viszont felvillanyozott. Ezek közé tartozott Frederik Zinnemann is, aki 1956. január 17-én Kaminsky-val és a fiatal fizikus-zseni, Bagor Dennis-szel közösen megalapította a HoloCon Inc. nevű céget. Az alapítók nem titkolt célja az volt, hogy egy új tudományos csoda és technológiai robbanás úttörői és iránytói legyenek.

Az elkövetkező évek mindhármuk várakozásait messze felülmúló civilizációs varázslattal ajándékozták meg UPCity városát. Kezdetét vette a Holografikus Forradalom, amely elképesztő vívmányai ma is töretlen színvonalon kerülnek ki a HoloCon kutatóinak kezei alól."


Vissza a tetejére
 Profil  
 

HozzászólásElküldve: 2007. szept. 22., szombat 06:08 
Bentlakó
Offline

Csatlakozott: 2006. okt. 02., hétfő 21:15
Hozzászólások: 4790
Tartózkodási hely: Budapest
Ezek a tudósok csak gyanakszanak, mi meg hiszünk.
Gyanakszanak, hogy a világ nem csak a látható világból áll.
Az Ige meg kezdetektől erről beszél.
ex


Vissza a tetejére
 Profil  
 

HozzászólásElküldve: 2007. szept. 22., szombat 09:03 
Offline

Csatlakozott: 2007. aug. 19., vasárnap 12:51
Hozzászólások: 298
exrefis írta:
Ezek a tudósok csak gyanakszanak, mi meg hiszünk.
Gyanakszanak, hogy a világ nem csak a látható világból áll.
Az Ige meg kezdetektől erről beszél.
ex


Persze,ezzel én is egyetértek.
Bár azt gondolom,ezek a tudósok egy kicsit továbbmennek annál a megállapításnál,hogy "a világ nem csak látható világból áll", egyenesen azt állítják, a világ nem áll látható világból.

Mindezt Fony hsz.-ére szántam válaszul,az olyan érveléseit megcáfolandó,hogy a Valóságnak nincs több oldala,és hogy a szimbolikus megváltás haszontalan.


Vissza a tetejére
 Profil  
 

HozzászólásElküldve: 2007. szept. 22., szombat 11:54 
A szimbólikus megváltás hírdetése Jézus Krisztussal kapcsolatban antikrisztusi tett!
Ő az Antikrisztus, aki Krisztus testi megváltását még mindig csak a szimbólumok síkján akarja elfogadtatni, vallani.
Van ilyen, ezt az egy valóságban látja most is mindenki.
Ne kövessétek őt, mert pusztulás és pusztítás az útja.

A teljes világ nem csak anyagi lények szintjén áll fent, mert vannak szemmel nem látható lények. Maga Isten is Lélek, aki egyszer a történelemben emberi testet öltött az Ő Fiában a mi Urunkban!

Dicsőség annak, aki uralkodik mennyen és földön!
Ővé egyedül minden hála és dícséret a testé vált Igéjé, Jézus Krisztusé!


Vissza a tetejére
  
 

HozzászólásElküldve: 2007. szept. 22., szombat 11:56 
Aktív tag
Offline

Csatlakozott: 2006. okt. 28., szombat 11:15
Hozzászólások: 648
máriamagdolna írta:
Hehe,én a Valóság fogalmával azért kicsit óvatosabban dobálóznék.
És hogy tudományos is legyen:

"a Holografikus Forradalom

1953. januárjában UPCITY város Műszaki Egyetemén különös kísérletre került sor. A Jean Giraud fizikus vezette kutatócsoport a 20. század egyik legjelentősebb megfigyelését tette. Az eredményekről akkoriban nem tudósított a sajtó, és Giraud professzorról is csak azok a fanatikusok hallhattak, akik folyamatosan bújták a korabeli tudományos szaklapokat. Alighanem még kevesebben sejtették: a kísérletben felvillant felfedezés gyökerestül felforgatja majd a tudományról alkotott felfogásunkat, és hatalmas lökést ad a technológiai fejlődésnek.

Jean Giraud (balról a harmadik) és munkatársai 1951-ben
A kutatócsoport felfedezte, hogy bizonyos körülmények között a szubatomi részecskék, például az elektronok képesek egymás között az azonnali kommunikációra, függetlenül a közöttük húzódó távolságtól. Így nem számít, hogy 3 méterre vagy 10 milliárd kilométerre vannak-e egymástól. A jelek szerint valahogyan mindegyik részecske tudja, hogy mit csinál a másik. A gond mindezzel csupán annyi, hogy ellentmond Einstein azon tézisének, miszerint semmilyen információ nem haladhat a fénysebességnél gyorsabban.

Mivel a fénysebességnél gyorsabb sebesség egyenlő az időkorlát áttörésével, a megdöbbentő kilátások arra indítottak néhány fizikust, hogy megkíséreljék megmagyarázni, mi állhat valójában az Giraud-féle megfigyelések hátterében. Slavoj Kaminsky, a UIT (Upcity Institute of Technology) fizikusa arra jutott, hogy Jean Giraud eredményei közvetve az objektív valóság cáfolatát jelentik. Tehát az univerzum kézzelfogható szilárd formája csupán látszólagos, a mindenki által megélt valóság gigantikus hologram.

Kaminsky megdöbbentő következtetésének megértéséhez érdemes közelebbről is megvizsgálni, mi is valójában a hologram. A holográfia a fény hullámtermészetén alapuló olyan képrögzítő eljárás, amellyel a tárgy struktúrájáról tökéletes térhatású, vagyis háromdimenziós kép hozható létre. A magyar tudós, Gábor Dénes jött rá, ha a bármely megörökítendő tárgyat először lézersugárral pásztázzák, majd egy második sugár fénye a visszaverődő mintával interferenciát hoz létre, és ezt a mintát örökítik meg a filmen, végül a filmet előhíváskor lézerfénnyel világítják meg, megjelenik az eredeti tárgy háromdimenziós képe. A hologramok viszont nem csak a háromdimenziós kép miatt különlegesek. Ha egy tulipán hologramját félbevágják és lézerrel világítják meg, a mindkét fél darab a teljes képet tartalmazza, bár kisebb méretben. Ha a darabokat tovább aprítják, minden kis darab az eredeti egész képet tartalmazza. A hagyományos fényképekkel ellentétben a hologram minden szelete az eredeti információ egészét tartalmazza. A holografikus struktúrák szétdarabolása tehát valójában nem az építőkövekhez, hanem kisebb egészekhez vezet.

Kaminsky elmélete szerint a szubatomi részecskék nem azért képesek egymással kapcsolatban maradni, függetlenül a távolságtól, mert egy titokzatos jel áramlik közöttük. A szétválasztottságuk valójában nem más, mint a megfigyelőt becsapó illúzió. A tudós érvelése szerint a valóság valamely mélyebb rétegében ezek a részecskék nem különálló egységek, hanem egy alapvető egész kiterjesztései. A részecskéket azért látjuk egymástól elválasztva, mert csak a valóság egy szeletét érzékeljük. Az ilyen részecskék nem különállóak, hanem részei a mélyebben meghúzódó egésznek, amely holografikus oszthatatlanként viselkedik. És mivel a fizikai valóságban mindent ez épít fel, az univerzum is csak egy illúzió.

A világegyetemnek ezen fantomszerű viselkedés mellett más megdöbbentő tulajdonságai is lehetnek. Ha a szubatomi részecskék csak látszólag szétválaszthatóak, az annyit is tesz, hogy a valóság mélyebb szintjein a teljes világegyetem összefügg. A holografikus univerzumban még az idő és a tér sem tekinthető alapfogalomnak. A helymeghatározás minden formája csődöt mond olyan környezetben, ahol semmi sem válik el igazán a másiktól. Így az idő és a háromdimenziós tér úgy viselkedhet, mint a halat mutató monitorok, és csak kivetülései a mélyebb rendnek.

Kaminsky nem az egyetlen kutató, aki igazolva látta, hogy csupán hologram a világegyetem. Az agykutatás területén dolgozva Ari Padiyar, a Chello University neurofiziológusa szintén arra a meggyőződésre jutott, hogy holografikus lehet a valóság. A múlt század 20-as éveiben Karl Lashley rendkívüli jelentőségű kísérletsorozatban mutatta ki, hogy bármely részletét távolítja el a patkány agyának, képtelen megszüntetni a műtét előtt megtanult bonyolult műveletsorra vonatkozó emlékeket. Akkoriban viszont senki nem állt elő olyan magyarázattal, amely leírhatta volna ezt a "teljes egész a részletekben" jelenséget. Padiyar az 50-es években ismerte meg a hologram elvét, és rádöbbent, hogy megtalálta az agykutatók által régóta keresett magyarázatot. A kutató szerint az emlékeket nem neuronok vagy idegsejtek kis csoportja őrzi, hanem idegi impulzusok mintázatába kódolva hordozzuk, ahogy a lézerfény interferenciája elmenti a holografikus képet. Vagyis Padiyar szerint agyunk holografikus tár.

Padiyar holografikus agymodelljének legmegdöbbentőbb következménye mégis az volt, amikor összevetették Kaminsky realitáselméletével. A világ megfogható képe így csak másodlagos valósággá változik, a tényleges környezet pedig frekvenciák holografikus kavalkádja lesz. Ebből a holografikus agy csupán néhány fontos frekvenciát választ ki, és érzékszervek jeleként értelmezi. Eközben az objektív valóság teljesen elsikkad. Keleti vallások már ősidők óta azt tartják, hogy az anyagi világ illúzió, és bár azt gondolhatjuk, hogy fizikai lényként mozoghatunk egy fizikai világban, ez is csak képzelődés csupán. Valójában vevőberendezések vagyunk a frakvenciák tengerében, és amit kiszűrünk ebből a kavalkádból, az csak egy szelete a valóságnak.

Kaminsky és Padiyar elméleteinek egyesítését, a holografikus paradigmaként emlegetett megközelítést sok tudós szkeptikusan fogadta, másokat viszont felvillanyozott. Ezek közé tartozott Frederik Zinnemann is, aki 1956. január 17-én Kaminsky-val és a fiatal fizikus-zseni, Bagor Dennis-szel közösen megalapította a HoloCon Inc. nevű céget. Az alapítók nem titkolt célja az volt, hogy egy új tudományos csoda és technológiai robbanás úttörői és iránytói legyenek.

Az elkövetkező évek mindhármuk várakozásait messze felülmúló civilizációs varázslattal ajándékozták meg UPCity városát. Kezdetét vette a Holografikus Forradalom, amely elképesztő vívmányai ma is töretlen színvonalon kerülnek ki a HoloCon kutatóinak kezei alól."


Elfelejtetted megadni a forrást: www.holocon.hu 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 

HozzászólásElküldve: 2007. szept. 22., szombat 13:17 
Offline

Csatlakozott: 2007. aug. 19., vasárnap 12:51
Hozzászólások: 298
kavics írta:
A szimbólikus megváltás hírdetése Jézus Krisztussal kapcsolatban antikrisztusi tett!
Ő az Antikrisztus, aki Krisztus testi megváltását még mindig csak a szimbólumok síkján akarja elfogadtatni, vallani.
Van ilyen, ezt az egy valóságban látja most is mindenki.
Ne kövessétek őt, mert pusztulás és pusztítás az útja.

A teljes világ nem csak anyagi lények szintjén áll fent, mert vannak szemmel nem látható lények. Maga Isten is Lélek, aki egyszer a történelemben emberi testet öltött az Ő Fiában a mi Urunkban!

Dicsőség annak, aki uralkodik mennyen és földön!
Ővé egyedül minden hála és dícséret a testé vált Igéjé, Jézus Krisztusé!


A pirossal kiemelt szövegre válaszolnék. Lehet,hogy félreérted a szimbólikus szót, lehet,hogy én nem alkalmazom helyesen,és más szót kellene használnom helyette.
A szimbólikus szó még véletlenül sem utal arra,hogy valami nem történik meg.Inkább arra utal,hogy nem (pusztán) fizikai síkon történik meg,hanem a Lélek síkján, a tudat síkján.
Az,hogy valami szimbolikusan is megtörténik,nem zárja ki azt,hogy a fizikai síkon megtörténjen.Sőt,azt gondolom,hogy minden fizikai síkon történő eseményt megelőz egy lelki síkon zajló analóg esemény.Fordítva ez már nem igaz,hiszen nem muszáj valaminek (pl. Isten Lelkének) a fizikai síkon megnyilvánulnia,ahhoz,hogy a lelki síkon hasson.

Megpróbálok példát mondani erre:
A házasság egy szimbólikus aktus, egy rituálé, azt szimbolizálja,hogy két ember szereti egymást,és elhatározzák,hogy jóban-rosszban összetartanak ezután stb. Az a ceremónia,amit a pap és az ifjú pár lefolytat értelmetlen volna egy olyan ember számára (pl. egy "marslakó" számára) ,aki nincs tudatában annak,hogy ez az esemény mit szimbolizál.Például,ha csak azt látná,hogy felhúzzák egymás ujjára a gyűrűt,akkor nem érthetné,hogy ez miért van.Utánozhatná ezt az aktust szolgai módon,de annak nem volna semmi értelme.A gyűrűfelhúzást és az egész esketést csak akkor értheti meg,ha tisztában van azzal,hogy ez az egész rituálé egy szimbólikus összetartozást jelenít és erősít meg,amely valójában a lélek szintjén zajlik és nem a fizikai síkon.
Így értem a szimbolikus megváltást, amely egyáltalán nem zárja ki azt,hogy Jézus ezt a fizikai síkon is megjelenítette,láthatóvá tette.
Azt azonban tagadom,hogy létezhet olyan fizikai síkon zajló esemény,melynek ne volna szimbolikus jelentése is egyben.


Vissza a tetejére
 Profil  
 

HozzászólásElküldve: 2007. szept. 22., szombat 13:30 
Offline

Csatlakozott: 2007. aug. 19., vasárnap 12:51
Hozzászólások: 298
Elfelejtetted megadni a forrást.

Jogos,köszönöm,Tulip.


Vissza a tetejére
 Profil  
 

HozzászólásElküldve: 2007. szept. 22., szombat 15:12 
Aktív tag
Offline

Csatlakozott: 2006. okt. 28., szombat 11:15
Hozzászólások: 648
Áthoztam ide:

GABRIEL777 írta:
tulip írta:
GABRIEL777 írta:
Isten pedig lélek,ezért mondom, hogy Isten lelke, minden emberben jelen van
már a születése pillanatában is.



Kizárást érő tévtanítás. Istentől Ádám és Éva kapott lelket,de nem Isten lellkét!. Ezek a lelkek a bűneset következtében a bűn rabszolgái lettek, így Ádám minden utoda is bűnös lélekkel születik.
Olyannyira hogy 1Jn3,12 Káinról azt írja a gonosztól vala, 1Jn4,1 pedig figyelmeztet, hogy ne higgyünk minden léleknek, mert sok hamis próféta jött ki erre a világra. Jn8,44 és Jn10,25-26-ban pedig Jézus maga beszél a vele beszélők hitetlenségének okáról, hogy nem az ő aklából valók.

Isten különös kegyelme folytán egy népet gyűjt magának. Nekünk adja a Szent lelkét. Lelke által újjászül, megelevenít és megtérít, s jó cselekedeteket készít, hogy azonban járjunk. Ám ebben nincs része mindenkinek. Te persze szeretnéd ezt a teljes keveredést, így szándékosan akarod elhinteni, hogy mindenkiben ott van Isten lelke. Nincs ott. Júdás az Iskariotesre például Jézus azt mondta ördög. Hogy lett volna benne Isten lelke? Amikor belement a Sátán, szerinted társbérletbe került Isten lelkével?

Úgy tűnik fel sem dereng, hogy állításodnak milyen következményei vannak. Szörnyűek. Ezért lenne jó, ha kizárnának végre. Lenne időd ezeket meggondolni, és bűnbánatot tartani, s megbánva a dolgot visszajöhetnél. Úgy tűnik, amíg nem alkalmazzák rád ezt a fegyelmező eszközt nem fogsz elgondolkodni, hanem csak ontod magadból a sértett védekező eszközét a visszatévtanítosozást – vagy a minden alapot nélkülöző gyalázkodást. Elég volt!


Móz.1.6. És monda az Úr:Ne maradjon az én lelkem örökké az emberben,mivelhogy ő test; legyen életének ideje száz húsz esztendő


Ez a biologiai élethez szükséges lélekről szóló vers. Isten lelke és Isten Szentlelke közötti különbség... Ádámék még 1000 felé közelítő korokat éltek meg. Isten ezen változtatott e rendeletével. Később 70-80 évre még tovább csökkentette ezt a határt. Az örök élethez (dzoé) a Szentlélek szükséges. Ahogy ezt már kavics kifejtette.

máriamagdolna írta:
Fony írta:
máriamagdolna írta:
Fony írta:
Kedves Mária Magdolna!

Jobban örültem volna, ha benned kelt (Isten) félelmet a történet, mert így mégiscsak Tulipnak lehet igaza.
Én is sajnálom, többet én sem tudok tenni...


Én örülök,hogy nem félem az Istent,mert a félelem eltávolít.Inkább azon vagyok,hogy elfogadjam a Szeretetét,mert az az erő,ami összeköt vele.
A félelem számomra csak illúzió, a szeretet hiánya.


Kedves Mária Magdolna!

Akkor fogadd el Isten szeretetét.
De ha véletlenül Istenfélelmet fog benned szülni, ne csodálkozz rajta.


Ahol szeretet van,ott nincs félelem,kedves Fony.
Kívánom Neked,hogy Téged is töltsön be Isten szeretete és ne hagyjon helyet szívedben a félelemnek.


1Jn4,18 „A szeretetben nincsen félelem; sőt a teljes szeretet kiűzi a félelmet, mert a félelem gyötrelemmel jár: a ki pedig fél, nem lett teljessé a szeretetben. ”

Ez az amit te is mondasz. Ám amikor Istenfélelemről van szó, akkor ez számodra kánaáni nyelven van, vagyis idegenül, ezért nem értvén a szokásos félelem szóra asszociálsz belőle. Pedig erről szó sincs. (Fonynak is meg minden hívőnek erre kellene jobban odafigyelni, hogy kerüljük a kánaáni szójárást, vagyis a hívő „jargon”-t.) Annyira nincs erről szó, hogy tulajdonképpen félni az Istent = szeretni az Istent. Hisz hol azt olvassuk féljétek az Istent, hol azt, hogy szeressétek. S ezek nem ellenmondások. 1Pt2,17 „Mindenkit tiszteljetek, az atyafiúságot szeressétek; az Istent féljétek; a királyt tiszteljétek.”

Akkor kell félni, amikor az ember valami gonoszt akar elkövetni. Ekkor jó ha eszébe jut, hogy Isten számon kérő. Olvasandó : Róm13 eleje. Itt arról van szó, hogy ha az ember bűnözni akar akkor előbb gondoljon a karhatalomra, mely azért viseli a fegyvert,, hogy az állampolgárokat ebbéli cselekedeteiben féken tartsa. Ám amikor az ember veszélybe kerül, akkor meg arra kell gondolnia, hogy Isten nem hagyja elveszni, s mindjárt megnyugszik Isten szeretetében, ahelyett, hogy halálra rémülne. ám ehhez Krisztus szabadítása kell, mert egyébkén a haláltól való félelem miatt rabok vagyunk, nem tudunk félelmeinken magunk úrrá lenni. Elég egy vihar az élet tengerén, s máris jajgatunk, hogy elveszünk. Aki féli az Istent, az igyekszik bűnt nem elkövetni, hanem Isten parancsai szerint élni, s ezzel szereti Istent.

Jn15,10 „Ha az én parancsolataimat megtartjátok, megmaradtok az én szeretetemben; a miképpen én megtartottam az én Atyámnak parancsolatait, és megmaradok az õ szeretetében.”
Jn14,15 „Ha engem szerettek, az én parancsolataimat megtartsátok.”

S természetesen nem azért kell félni a bűnelkövetéstől, mert van egy despota, aki csak arra les, hogy értelmetlen törvényeit megszegőkre lecsapjon, hanem mert e törvényszegések tulajdonképpen maguk borítják fel a rendet, s okoznak fájdalmat és pusztulást. Vagyis Isten nem önkényesen tilt el dolgoktól, hanem amitől eltilt azt azért teszi, mert abba az ember jogtalan előnyre próbál szert tenni mások kárára, amit a „mások” persze rossz néven vesznek, s kész a konfliktus. A csináld amit jónak látsz elv is ezen bukik meg: az emberi önzés kontra közérdek. A természetgyógyászat is előnyszerzésre biztat. A felajánlott önzetlennek tűnő segítség ára a megkötözöttség.

máriamagdolna írta:
tulip írta:
máriamagdolna írta:
Kavics a következőket írta fentebb:

A zsidók is várják a megváltót, holott Ő már eljött!
A jó hír Gabriell, hogy a MEGVÁLTÁS MEGTÖRTÉNT!
Én nem valaminek a várásáról teszek bizonyságot, hanem a tényéről.

Ezért nincsennek benne Isten Országában ezek az emberek, mert ők várják a megváltásukat (biztos sokat is tesznek ezért), ahelyett, hogy elfogadnák ennek tényét, elfogadnák bűneik bocsánatát Jézus Krisztus érdeméért!
Ha tényleg a megváltásukat várják, akkor innen üzenem nekik, hogy Jézus Krisztusban 2000 évvel ezelőtt eljött a Megváltó és mind azt elvégezte, ami miatt bárki Istennek gyermeke lehet!
Hiszed ezt?


Tulip pedig ezt írja:

A mennyei testet akik megtértünk majd akkor kapjuk meg, amikor Jézus Krisztus visszajön. Ekkor akik már meghaltak az Úrban, feltámadnak új mennyei testben, akik pedig az Úrban élnek átváltoznak szintén új mennyei testbe. Ez a test romolhatatlan lesz. Ezzel fog megváltásunk befejeződni, most ugyanis abban az állapotban vagyunk, hogy várjuk testünk megváltását.

Én pedig azt kérdezem,hogy akkor most várunk vagy nem várunk.Történik még valami,vagy nem történik?
Van vagy lesz a megváltás?


A megváltás megtörtént, a Golgotán. Ez az amiről Kavics írt. Amiről én írtam -, de ha visszanézed előttem már kavics megtette ugyanezt lényegében pontosan ugyanazt a szakaszt idézve a Bibliából mint én – az az, hogy az ember megváltása a feltámadása/átváltozása során fejeződik be a számára, akkor válik a hitből valóság, akkor valósul meg, amit addig csak reméltünk, azzal a reménységgel, mely nem szégyenít meg. Immár látni fogunk nem hinni. A megtérés/újjászületéskor az ember szellemivé válik, vagyis képes lesz Isten dolgait felfogni, Istenben híve gondolkodni. Ám testünk még megváltatlan. ennek meg van a nevelő célzata, de a praktikus oka is. Ha testünk is megváltódna, akkor egyrészt mindenki látva ezt rohanna megtérni. Másrészt ha nem rohanna mindenki, akkor egyszerűen nem bírnánk elviselni a bűn semmilyen jelenlétét sem, s így alkalmatlanok lennénk a hit terjesztésére.Róm 8,22-23 „Mert tudjuk, hogy az egész teremtett világ egyetemben fohászkodik és nyög mind idáig.
Nemcsak ez pedig, hanem magok a Lélek zsengéjének birtokosai, mi magunk is fohászkodunk magunkban, várván a fiúságot, a mi testünknek megváltását.
2 Kor. 5,2., 2 Kor. 5,4. ”




No,hát azt hiszem,itt most elég sok minden nem tiszta számomra,de köszönöm ezt a választ.

Vegyük ezt a mondatot:
Ha testünk is megváltódna, akkor egyrészt mindenki látva ezt rohanna megtérni.

Egyrészt,ez miért volna baj?Az a cél, hogy mindenki (de legalábbis a lehető legtöbben) megtérjenek, nem?


Azért lenne baj, mert nem megbánásból, hanem számításból történne. Jézus élete is példa erre. Jn6,26-ban Jézust azért követik, mert látták a kenyerek megsokasítását. Azután tudjuk mi lett vége, elhagyták Jézust, ellene fordultak, megölték. Ha érdekből is meg lehetne térni, akkor a mennyben hasonló lázadások lehetnének. Így ez a kapu zárva. Megtérni csak hit által, megbánással lehetséges.

máriamagdolna írta:
Ha viszont így nem lehet megtérni, tehát bizonyság-alapon, hanem csak hittel, akkor meg úgysem sikerülne nekik. Ezen logika alapján viszont minden olyan bizonyíték, mely alátámasztja a Bibliában írottakat, hátráltatja a hívőt a megtérésben. Mert ahol tényszerű tudás van, vagy tapasztalat, ott már nincs helye a puszta hitnek.


Ezt a logikát nem értem. A megtéréskor lesz valaki hívővé, így hívőt megtérésben hátráltatni lehetetlen.

máriamagdolna írta:
Akkor nézzük ezt:
Másrészt ha nem rohanna mindenki, akkor egyszerűen nem bírnánk elviselni a bűn semmilyen jelenlétét sem, s így alkalmatlanok lennénk a hit terjesztésére.
Azt állítod,ha valaki már megtért (testben),akkor nem bírja elviselni mások bűnének jelenlétét??
Dehát a bűn elviselése valami érzelmi, lelki dolog kell legyen, miért függne az a test megváltásától?


Hogy függ az nyilvánvaló, hisz amíg e testben vagyunk követünk el folyamatosan bűnöket. Az új testben viszont már nem fogunk. Miért? Isten döntése nyomán. E döntése kikövetkeztethető. Amúgy van egy másik vetület is. A bűnös ember se lenne képes a megtért és testileg is megváltott ember jelenlétét elviselni.


máriamagdolna írta:
Ha jól értem,arról van szó,hogy a megtérés egy folyamat,melynek során először a lélek tér meg, majd a test. Tehát jelen pillanatban egyetlen olyan ember sincs ezen a golyóbison, akinél már befejeződött volna a megtérés, és hívőből látóvá lett volna????


Igen. A szakjargon két részre osztja a hívőket. Ecclesia millitans. (Harcoló Egyház.) A már megtértek, de még bűnös testükben a Földön élők. Ecclesia triumphans. (Megdicsőült Egyház.) Akik már – egyelőre lélekben - az Úrnál vannak. A feltámadás/átváltozáskor az egész Egyházi test egyszerre kapja meg ki-ki a maga romolhatatlan új testét.

máriamagdolna írta:
Továbbá nem értem, a "látóság" miért a test állapotától függ, ez a fajta látás nyilván nem a szem funkciója, hanem az értelemé, vagy valami másé, de nem hinném, hogy a testhez kötődik.


Nem a testhez kötődik, hanem Isten döntéséhez. Történetesen a két dolgot egyidőre tette. Amíg e Földön élünk tükör által homályosan látunk. (Olvasandó:1Kor13) A testünk megváltásakor fogjuk szemtől szembe látni Jézust. Jézus maga megjelent úgy 500 embernek, így volt aki már látott mennyei testet.

máriamagdolna írta:
Nem értem,hogy ha valaki lélekben már megváltódott, akkor hogyhogy testben nem, mikor a lélek magasabbrendű a testnél. Egy olyan vallásban, ahol a léleké a főszerep,hogy lehet a testre várni?


Az ember test és lélek. Tiszta formájában egyik se magasabb rendű a másiknál. Nekünk a mennyben is lesz testünk. (Pontosabban az új/megújult Földön.) A testünk megváltása a lelkünk megváltásával megpecsételődött. A miértre adtam pár indokot, amik mutatják, hogy ez az egyetlen logikus sorrend, ha Isten minket akar használni a harcoló egyház bővítésére, vagyis az evangélium tovább adására. Vagyis a főérv az, hogy az isteni szisztémába ez a megoldás illeszkedik bele.

máriamagdolna írta:
Ha jól értem,akkor mást értünk megváltás alatt, mint én azt eddig gondoltam. Én kimondottan a befejezett megváltásra gondoltam eddig, ahol test és lélek egységben, meg van már váltva.


Meg van váltva azt úgy értsd, hogy már ki van fizetve. Az árut azonban a fizetés után „késleltetve” kapjuk meg.

máriamagdolna írta:
A lélek megváltása ezek szerint csupán a hit elfogadása, de nem megy tovább semmiféle bizonyságig, megmarad a hitnél.


Ha ezen azt érted, hogy valójában képtelen felmutatni bármiféle kézzel fogható bizonyítékot, akkor a válasz igen. Ez az igevers fogalmazza meg talán a legjobban s még illeszkedik is az eddigiekhez, - még ha esetleg kánaáni nyelven is van, így magyarázatra szorulna, most csak annyi hogy a tudás amiről szól hit általi - :

1Jn3,2 ”Szeretteim, most Isten gyermekei vagyunk, és még nem lett nyilvánvalóvá, hogy mivé leszünk. De tudjuk, hogy ha nyilvánvalóvá lesz, hasonlókká leszünk Õ hozzá; mert meg fogjuk őt látni, a mint van. Róm. 8,17., 2 Kor. 3,18., Fil. 3,21., Kol. 3,4. ”

máriamagdolna írta:
Ha mindenki csak hisz és nincs sehol bizonyság, hogyan meritek hirdetni ezt a vallást?


Magunktól nem mernénk, ez a Szentlélek munkája. Hogy látszatra az eddigieknek ellenmondó igét idézzek: Zsid12,1„Annakokáért mi is, kiket a bizonyságoknak ily nagy fellege vesz körül, félretéve minden akadályt és a megkörnyékező bűnt, kitartással fussuk meg az előttünk levő küzdő tért.” Ezek szerint mégis van bizonyság. Az eddig élt keresztyén hívők életének a bizonysága. Meg ott az embernek a saját élete, amiben látja a változást. Azért nincs az eddigiekkel ellenmondás, mert minden ilyen változás csak a hívőnek bizonyosság. A hitetlenek ezer lehetősége van másként magyarázni. Így azután számára nem bír bizonyítóerővel.

máriamagdolna írta:
Ezek mind csak gondolatok,rakjátok nyugodtan helyre őket, ha így zavaros.


-

máriamagdolna írta:
tulip írta:
máriamagdolna írta:
Fony írta:
máriamagdolna írta:
Fony írta:
Kedves Mária Magdolna!

Jobban örültem volna, ha benned kelt (Isten) félelmet a történet, mert így mégiscsak Tulipnak lehet igaza.
Én is sajnálom, többet én sem tudok tenni...


Én örülök,hogy nem félem az Istent,mert a félelem eltávolít.Inkább azon vagyok,hogy elfogadjam a Szeretetét,mert az az erő,ami összeköt vele.
A félelem számomra csak illúzió, a szeretet hiánya.


Kedves Mária Magdolna!

Akkor fogadd el Isten szeretetét.
De ha véletlenül Istenfélelmet fog benned szülni, ne csodálkozz rajta.


Ahol szeretet van,ott nincs félelem,kedves Fony.
Kívánom Neked,hogy Téged is töltsön be Isten szeretete és ne hagyjon helyet szívedben a félelemnek.


1Jn4,18 „A szeretetben nincsen félelem; sőt a teljes szeretet kiűzi a félelmet, mert a félelem gyötrelemmel jár: a ki pedig fél, nem lett teljessé a szeretetben. ”

Ez az amit te is mondasz. Ám amikor Istenfélelemről van szó, akkor ez számodra kánaáni nyelven van, vagyis idegenül, ezért nem értvén a szokásos félelem szóra asszociálsz belőle. Pedig erről szó sincs. (Fonynak is meg minden hívőnek erre kellene jobban odafigyelni, hogy kerüljük a kánaáni szójárást, vagyis a hívő „jargon”-t.) Annyira nincs erről szó, hogy tulajdonképpen félni az Istent = szeretni az Istent. Hisz hol azt olvassuk féljétek az Istent, hol azt, hogy szeressétek. S ezek nem ellenmondások. 1Pt2,17 „Mindenkit tiszteljetek, az atyafiúságot szeressétek; az Istent féljétek; a királyt tiszteljétek.”

Akkor kell félni, amikor az ember valami gonoszt akar elkövetni. Ekkor jó ha eszébe jut, hogy Isten számon kérő. Olvasandó : Róm13 eleje. Itt arról van szó, hogy ha az ember bűnözni akar akkor előbb gondoljon a karhatalomra, mely azért viseli a fegyvert,, hogy az állampolgárokat ebbéli cselekedeteiben féken tartsa. Ám amikor az ember veszélybe kerül, akkor meg arra kell gondolnia, hogy Isten nem hagyja elveszni, s mindjárt megnyugszik Isten szeretetében, ahelyett, hogy halálra rémülne. ám ehhez Krisztus szabadítása kell, mert egyébkén a haláltól való félelem miatt rabok vagyunk, nem tudunk félelmeinken magunk úrrá lenni. Elég egy vihar az élet tengerén, s máris jajgatunk, hogy elveszünk. Aki féli az Istent, az igyekszik bűnt nem elkövetni, hanem Isten parancsai szerint élni, s ezzel szereti Istent.

Jn15,10 „Ha az én parancsolataimat megtartjátok, megmaradtok az én szeretetemben; a miképpen én megtartottam az én Atyámnak parancsolatait, és megmaradok az õ szeretetében.”
Jn14,15 „Ha engem szerettek, az én parancsolataimat megtartsátok.”

S természetesen nem azért kell félni a bűnelkövetéstől, mert van egy despota, aki csak arra les, hogy értelmetlen törvényeit megszegőkre lecsapjon, hanem mert e törvényszegések tulajdonképpen maguk borítják fel a rendet, s okoznak fájdalmat és pusztulást. Vagyis Isten nem önkényesen tilt el dolgoktól, hanem amitől eltilt azt azért teszi, mert abba az ember jogtalan előnyre próbál szert tenni mások kárára, amit a „mások” persze rossz néven vesznek, s kész a konfliktus. A csináld amit jónak látsz elv is ezen bukik meg: az emberi önzés kontra közérdek. A természetgyógyászat is előnyszerzésre biztat. A felajánlott önzetlennek tűnő segítség ára a megkötözöttség.


Az első bekezdésed nagyon világos és egyértelmű,és el is fogadom azt az értelmezést,hogy az istenfélelemnek nincs köze a félelem szóhoz. Viszont ebben az esetben továbbra sem tartom szerencsésnek,hogy egy olyan szóösszetételt alkalmazunk, amelyben az Isten szó az Istent jelenti (ez rendben van),viszont a félelem szó, nem a félelmet jelenti, hanem valami mást. Azt hiszem, ez zavart meg.


Isten jogos büntetésétől való félelem olyan mint amikor a kisgyerek szereti az apját, de azért jó ha tart a jogos büntetéstől, ha csínyt követ el. Isten Szeretet, nem pedig a minden felett szemet hunyó nagybácsi.

máriamagdolna írta:
Akkor kell félni, amikor az ember valami gonoszt akar elkövetni.
Én ezt épp fordítva látom. Szerintem akkor akar valaki valamilyen gonoszt ekövetni, ha a szívében szeretet helyett a félelem az úr. Ha a szeretetben élne,nem akarna gonoszt elkövetni.
Ezért én a gonosz elkövetésének okát éppen a félelemben, vagyis a szeretet hiányában látom. Ezért nevezném inkább az Istenhez való optimális viszonyulási módot Istenszeretetnek.


A félelem valóban motiválja a bűnt, főleg a haláltól való félelem. Ezért mondja az Ige: Zsid2,14-15 „Mivel tehát a gyermekek testből és vérből valók, ő is hasonlatosképpen részese lett azoknak, hogy a + halál által megsemmisítse azt, a kinek hatalma van a halálon, tudniillik az ördögöt,
Róm. 1,3., 2 Tim. 1,10. És megszabadítsa azokat, a kik a haláltól való félelem miatt teljes életükben rabok valának. ”

Így a hívőknek a legnagyobb próba, amikor halálbüntetés terhe mellett hitüket kellene megtagadniuk. Az, hogy a halált választják mutatja, hogy a halálfélelemtől is szabadok.
Itt amúgy két félelem csap össze. Kitől féljünk jobban, aki megöli a testet, de a lélek hatókörén kívül van, vagy aki a testet megölve a lelket is örök kárhozatra vetheti? (olvasandó: Lk12,4-5)

máriamagdolna írta:
A természetgyógyászat is előnyszerzésre biztat.
Annyiban igazad van, amennyiben elismered, hogy az igehirdető is előnyszerzésre biztat, hiszen jobb lesz azoknak az embereknek a sorsa, akik meghallgatják Isten igéjét, mint azoknak, akik nem (így őket relatív veszteség éri).


Van jogtalan előnyszerzés. Amikor például azt mondják neked, hogy gyere tudattágító tréningünkre, s versenyképesebb leszel. Ebben persze nem látszik a jogtalan előny, hisz más is elvégezheti a tanfolyamot, s máris kiegyenlítődnek a viszonyok. Ez persze le is leplezi a dolgot, mert nyilván az ilyen technikák elterjednek tanfolyam nélkül is, mégse látjuk a nagy tudattágulást a világ népei körében. A természetgyógyászatnál meg végképp nem látszik annyira, hogy mi is benne a jogtalan előnyszerzés. Nyilván az, hogy az ember megpróbál az Isten által neki kiszabott időnél tovább élni. Megpróbálja bűnei testi következményeit tiltott utakon elkerülni. A 107. zsoltár volt a héten egy evangelizáción terítéken. Egy ideillő igevers: Zsolt107,33-34 „Folyóvizeket tett vala pusztává, és vízforrásokat szárazzá; Gyümölcstermő földet meddő földdé, a rajta lakó népnek gonoszsága miatt.
5 Móz. 28,20., 5 Móz. 24,38., 5 Móz. 24,42. ”
A természetgyógyászat itt elhiteti az emberrel, hogy bűnbánat nélkül is újra gyümölcstermő lehet a föld, megújulhat a kiszáradt folyó, s újra indulhat az elapadt forrás.

Aki Istent választja az valóban előnyhöz jut, de nem jogtalan előnyhöz. Főleg ha észbe vesszük nincs mivel fizetnünk egyikünknek se. Isten ingyen kegyelméből műveli, hogy a hozzáfordulóknál, igaz lesz az ige. Zsolt107,35 „Pusztaságot tett vala álló tavakká, és kiaszott földet vízforrásokká.”


Vissza a tetejére
 Profil  
 

HozzászólásElküldve: 2007. szept. 22., szombat 17:17 
hogy ez az egész rituálé egy szimbólikus összetartozást jelenít és erősít meg,amely valójában a lélek szintjén zajlik és nem a fizikai síkon.

A házasság kötés nem szimbólum! A házasság kötéskor (az Isteni terv szerint) az egymást szerető férfi/nő kijelenti a gyülekezet (ismerősök, rokonok, testvérek) előtt, hogy ezt a férfit/nőt szereti és hűséges kíván hozzá lenni.
Igent mond az egy testé válásra a lehető legnagyobb nyilvánosság előtt és nemet mond minden más férfire/nőre!
Az se szimbólum, hogy egy testé válnak, mert lelkileg és testileg is ez megy végbe egy házasság kapcsán. Maga a háztasság kötés is ennek egy része.

A gyűrű, mint szimbólum az más. Valóban nem a gyűrű fogja összetartani a házasságot, ez egy jelkép, szimbólum. Mit is szimbólizál?
A gyűrűnek azonban más jelentősége is van, pl. jelzi egy idegen férfi/nő számára, hogy itt már nincs keresni valója.

Maga a házasságkötés azonban nem szimbólum. (jaj de nagy baj, ha valaki csak szimbólumként éli meg ezt) Egy marslakó nem tudom mit gondolna erről, de ha valaki egy esküvőn részt vesz és komolyan gondolja az ott elhangzottakat, akkor az maga a VALÓSÁG!

Ja, nem hiszek a rituálékban, ezek nem tartják meg az ember életét!
A feltámadt Jézus Krisztusban hiszek és nem a vallásos cselekedetekben, rituálékban!

Az események mögött én nem szimbólumot látok, hanem a Teremtő Istent!
Sokszor pedig az Ő hiányát, az ember "önálló", Sátán által vezérelt tetteit és ennek következményeit és az Istennek erre adott válaszát![/quote]


Vissza a tetejére
  
 

HozzászólásElküldve: 2007. szept. 22., szombat 19:10 
Offline

Csatlakozott: 2007. aug. 19., vasárnap 12:51
Hozzászólások: 298
A házasság kötés nem szimbólum!

Ja jó,akkor nincs több hozzáfűznivalóm a témához.


Vissza a tetejére
 Profil  
 

HozzászólásElküldve: 2007. szept. 22., szombat 22:40 
Bentlakó
Offline

Csatlakozott: 2006. okt. 04., szerda 16:49
Hozzászólások: 1317
GABRIEL777 írta:

Móz.1.6. És monda az Úr:Ne maradjon az én lelkem örökké az emberben,mivelhogy ő test; legyen életének ideje száz húsz esztendő


Ez az Ige pedig egyértelműen ír,nem
beszél élet erőről,hanem az ÚrLelkéről.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára GABRIEL777 2007. szept. 23., vasárnap 10:31-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 

HozzászólásElküldve: 2007. szept. 23., vasárnap 08:48 
Aktív tag
Offline

Csatlakozott: 2006. okt. 28., szombat 11:15
Hozzászólások: 648
Akiben nincs meg az Isten (Szent)Lelke az nem az övé. Ám nyilván ettől még biológiailag él, így mégis csak van benne lélek. S mivel minden lélek Istené, ez a lélek is. Ettől persze nem istennek lesz kétféle lelke. A felesleges vitatkozást erről jó lenne leállítani! Az ilyen csúsztatásokért is kijárna a kizárás! Moderátorok ébresztő! Ez nem játék!

Ja hogy keverjek még a dolgon , nem azt állítom Istennek két hanem hét(féle) lelke van, ami együtt a Szentlélek.

Ézs11,2 "A kin az Úrnak lelke megnyugszik: bölcsességnek és értelemnek lelke, tanácsnak és hatalomnak lelke, az Úr ismeretének és félelmének lelke.
Mát. 3,16. "

Jel3,1 A Sárdisbeli gyülekezet angyalának is írd meg: Ezt mondja az, a kinél van az isteni hét lélek és a hét csillag: Tudom a te dolgaidat, hogy az a neved, hogy élsz, és halott vagy.
Jel. 1,16.

Magyarázat: Ezek együtt alkotják a Szentlelket, s minden megtért ember ezekből kap karizmájának megfelelő mértékben. ám senki aki Ádám magvából való nem kapja meg ezek teljességét.

Elírások javítása miatt:


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára tulip 2007. szept. 23., vasárnap 19:05-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 

HozzászólásElküldve: 2007. szept. 23., vasárnap 10:18 
Bentlakó
Offline

Csatlakozott: 2006. okt. 04., szerda 16:49
Hozzászólások: 1317
tulip írta:
Akiben nincs meg az Isten (Szent)Lelke az nem az ővé. Ám nyilván ettől még biológialiag él, így mégis csak van benne lélek. S mivel minden lélek Istené, ez a lélek is. Ettől persze nem istennek lesz kétféle lelke. A felesleges vitatkozást erről jó lenne leállítni! Az ilyen csúsztatásopkért is kijárna a kizárás! Moderátorok ébresztő! Ez nem játék!

Ja hogy keverjek még a dolgon , nem azt állítom Istennek két hanam hét(féle) lelke van, ami együtt a Szentlélek.

Ézs11,2 "A kin az Úrnak lelke megnyugoszik: bölcseségnek és értelemnek lelke, tanácsnak és hatalomnak lelke, az Úr ismeretének és félelmének lelke.
Mát. 3,16. "

Jel3,1 A Sárdisbeli gyülekezet angyalának is írd meg: Ezt mondja az, a kinél van az isteni hét lélek és a hét csillag: Tudom a te dolgaidat, hogy az a neved, hogy élsz, és halott vagy.
Jel. 1,16.

Magyarázat: Ezek együtt alkotják aszentlelket, s minden megtért ember ezekből kap karizmájának megfelleő mértékben. ám senki aki Ádám magvából való nem kapja meg ezek teljességét.


Egyre zavarosabb amiket írsz Tulip

A Biblia sehol sem ír arról,hogy az emberben kétféle Isteni Lélek lenne,és arról sem,hogy Istennek lenne kétféle lelke.

Istennek ezért csak egy féle lelke lehet.

És mint ahogy írtam az embernek lehet kétféle állapotú lelke attól függően,hogy megtért-e vagy sem.

Fel támadt-e benne Isten lelke,vagy sem.

Vette -e Isten lelkét vagy sem.

Ajánlom figyelmetekbe az Apológia honlapján található ellemzést arról,
hogy az ember nem test-lélek-szellem
hármasságból hanem testből és lélekbő áll.

Ez azért is fontos,mert a hármas felosztásból ered az a téves elképzelés,hogy Isten mint életerő,korlátozott lélekkel rendelkezne.

Ilyen nincs.

Isten Lélek és és nem erő,mint ahogy azt a jehovisták a Szentlélekről hiszik,

Ti pedig pont fordítval ,nem a szentlélekről hanem az ember teremtésekor vett lelkéről hiszitek,hogy az csak egy erő és nem IstenLelke maga.

Akár hogy is nézem egyik kutya másik eb,nincs köztük különbség,ugyanarról a
tőből fakad.

Mindegyik nézet letagadja IstenLelkének
megbonthatatlan teljességét.

Ez a tökléletlen Isteni lélek mitosza pedig nem igazolható egy Igével sem,és nem több puszta emberi okoskodásnál.

Mert Istenlelke az abszolut tökéletes.


Szeretettel Gabriel


Vissza a tetejére
 Profil  
 

HozzászólásElküldve: 2007. szept. 23., vasárnap 10:35 
Bentlakó
Offline

Csatlakozott: 2006. okt. 04., szerda 16:49
Hozzászólások: 1317
GABRIEL777 írta:

Móz.1.6. És monda az Úr:Ne maradjon az én lelkem örökké az emberben,mivelhogy ő test; legyen életének ideje száz húsz esztendő


Ez az Ige pedig egyértelműen ír,nem
beszél élet erőről,hanem az ÚrLelkéről.


Vissza a tetejére
 Profil  
 

Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1097 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 74  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Style by phpBB3 styles, zdrowe serce ziola
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség