Fony írta:
Visszaforgatás…
Konkrétan?
....
A Jehova tanúk teológiája 9 oldal
Feltettem kérdéseket neked. Majd válaszodban ezen kérdéseket visszaforgattad, és feltetted nekem.
Ezt megelőzően pedig, FM kért fel engem, hogy ne forgassam vissza a kérdéseket.
(ez járt a fejemben)
Idézet:
El kell fogadnod, hogy felvetéseidre, kérdések is születnek.
Elvégre beszélgetünk.
Igen. Valóban így gondolom. Mi több, el is fogadom, ha mások más nézeten vannak.
De ennek sincs jelentősége, hogy ki forgatja vissza, vissza kinek stb. De, ha rám igaz, akkor legyen igaz rátok is.
Idézet:
A Benne való HIT-ük pedig megtartotta őket, azért tudták tenni azt, amit megmutatott nekik, ami helyes.
Gal 5:22 a Szellem gyümölcsei, 9 ismertetőjel.
Luk 11:23 Ha azért ti gonosz létetekre tudtok a ti fiaitoknak jó ajándékokat adni, mennyivel inkább ád a ti mennyei Atyátok Szent Lelket azoknak, a kik tőle kérik.
Én itt azt olvasom, hogy kérni kell. Jehova Tanú jól mondta neked. Mert ha helytelen célból kéri kap-e? Ha életmódja Isten ellen való, kaphat-e?
De, ez nem csak rá, hanem mindenkire érvényes.
De, ahhoz hogy valaki eljusson oda, hogy kérjen, előbb ismeretet kell szereznie, az ismeret hitet szül, a hit pedig ösztönöz a kérésre.
Jézust nem azért követték, mert azt mondta; Én vagyok az. Hanem ismeretet akartak szerezni, amikor meghallották szavait, és magyarázatait. Amikor látták cselekedeteit. Folyamatosan jutottak el, és egyre mélyebbre a hitben, hogy ő valóban Isten Fia. ( a Római katona, részt vett a kivégzésben, sok embert látott már meghalni. De, így egyet se, és a jeleket, amik akkor történtek. Habár tevőleges résztvevője volt a kivégzésnek, a végére ezt mondta: Istennek fia volt ez! Mat 27:54)
De, azt mondom; A hit úgy alakul ki, hogy ismeretük van az embereknek.
Vegyük pl. a zsidókat. Ott volt a kezükben a héber iratok gyűjteménye az akkori Biblia. Tehát volt ismeretük, mert kötelező volt annak tanulmányozása. (Abban pedig a próféciák Jézusra vonatkozóan.)
Amikor pedig a csodákat hajtotta végre, a korábbi írásokban megjövendölt ismeretre támaszkodtak az emberek. És rájöttek, hogy ez az az Ember. És elmentek, hogy bizonyságot szerezzenek, akár úgy, hogy szavait hallgatták, akár úgy, hogy csodát kértek tőle.
Ők ott így jutottak hitre.
(És tudjuk, hogy voltak akik nem, vagy csak színleg stb.)
Mi pedig Isten szavai által jutunk hitre a megtörtént dolgokról megbizonyosodva.
Hisszük mindazt ami a bibliában van.
Idézet:
De ha cselekedetből van a megigazulás, akkor minek a HIT?
A kettő együtt jár. Mit ér a hit cselekedetek nélkül?
A hitet pedig megelőzi az ismeret. Legalább is rám ez érvényes. Tudom, hogy ki Isten, Ki Jézus. Ismeretet szereztem róluk. Aminek alapján eldöntöttem, hogy valós-e. És hitet gyakorlok abban hogy Ők vannak. Ezzel hitem van abban, hogy Jézus áldozata az emberekért elegendő, egyszeri váltság. Hitem van abban, ahogy a múlt idejeit, történéseit átnézem, hogy a jövő sem hagy kétséget maga felől. Isten mindent megcselekszik, amiket kimondott.
Idézet:
Ha önmagunkban képesek lennénk, saját erőnkből megcselekedni Jézus akaratát, tanításait, parancsolatait, és cselekedetek által igazulnánk meg, akkor mi szükség volt a kereszthalálára, és mi szükség van a Szent Lélek segítségére?
Biztos lépcsőztél már..
Az első lépést, az első fokra magad teszed meg. Mert fel akarsz jutni az elsőre. Ez az akarat, és a cselekvés. De, gyenge vagy, vagy sötét van stb akadályok. A többi lépcsőt már nem tudnád egyedül fellépegetni. Szükség van támogatásra. Az első lépcső a cselekedet, a megismerés szándéka, a felismerésé. A második lépcsőre már nem egyedül lépsz. Ekkor jön a segítség. De, azt kérni kell.
Igaz, vagy hamis?Tökéletes életével mindenki számára lehetőséget ad arra, hogy az emberiség ott folytassa ahol a a terv megszakadt. (Akik hisznek Istenben, Fiában a Krisztusban. És cselekszik az Ő akaratát.)
Idézet:
1. Isten először gondoskodott a megváltásról, :
Igen gondoskodott, már a kiűzetésnél eldöntötte. (Amikor a kígyónak elmondta a sorsát.és feltárta, hogyan tapossák meg őt) Itt kezdődik az evangélium. Ez már örömhír.
Idézet:
Róm. 5,8
Igen. Ez evangélium.
Mint ahogy a többi ide sorolható rész is.
Ézs 53:12 Azért részt osztok néki a nagyokkal, és zsákmányt a hatalmasokkal oszt, mivelhogy életét halálra adta, és a bûnösök közé számláltatott; pedig õ sokak bûnét hordozá, és a bûnösökért imádkozott!
1Pét 3:18 Mert Krisztus is szenvedett egyszer a bûnökért, mint igaz a nem igazakakért, hogy minket Istenhez vezéreljen; megölettetvén ugyan test szerint, de megeleveníttetvén lélek szerint;
Idézet:
1Ján 4:10 Nem abban van a szeretet, hogy mi szerettük az Istent, hanem hogy õ szeretett minket, és elküldte az õ Fiát engesztelõ áldozatul a a mi bûneinkért.
1Ján 4:19 Mi szeressük õt; mert õ elõbb szeretett minket!
Zsid. 10,14
„….Mert egyetlen áldozattal örökre tökéletessé tette a megszentelteket…..”
tökéletessé azokat, akik megszenteltetnek. (jövő idejű.)
Idézet:
Vagyis a tökéletes áldozatban hívő HIT által tökéletes Isten szemében, Isten kegyelme révén alkalmassá válik arra, hogy Isten akarata szerint tudjon cselekedni:
Nincs ezzel semmi gondom. Osztom ezt a gondolatot, azzal a kiegészítéssel, hogy még mindig azt mondom, hogy a Hit-hez kell egy ismeret. (nem keverem a hitet a hiszékenységgel.)
Idézet:
1Jn. 3,23
„….Az ő parancsolata pedig az, hogy (1) higgyünk az ő Fiának, a Jézus Krisztusnak nevében,….”
Pontosan. Minden térd meghajlik elötte. De, mit jelent a név,
Jézus =Jehova a megmentés. Krisztus = felkent.
Jézus pedig kit hirdetett? Jehova nevét. = Azzá válok amivé válni akarok. (Amit így értelmeztek: Vagyok aki vagyok.) Így aztán Isten számunkra minden. Védelmező, szrető, vigyázó, vezető….
Nem a szó, hanem annak jelentése. Ebben kell hinni. Amit mi emberek egy szóval, névvel adunk vissza.
Idézet:
és szeressük egymást, ahogyan erre (Jézus Krisztus) parancsolatot adott nekünk.
Én meg pont erről beszélek. Lehet felőlem más hitű. Az egymás iránti kölcsönös tisztelet, szeretet. Ezt mutatta, ezt hagyta itt nekünk.
Idézet:
A házról házra járással kapcsolatosan értettem. Nem egy egyszerű vendégségre gondoltam.
Értem. És válaszoltam is. Ha nem fogad szívesen, akkor ugyan mit vinnék?
Ha pedig fogad, de kelletlenül. Akkor, amit vittem vajon mit ér?
Idézet:
Kiegészíteném a János 3.14-18-al. Betű szerint is kerekebb lesz így.
Igen. Kerekebb. Osztom.
Idézet:
Jn. 9,38
Erre az ember így szólt: „Hiszek, Uram.” És leborulva imádta őt….
A hódolat, és imádat két külön dolog. Az Imádat egyedül istennek jár, míg a hodólat a hatalmasságoknak. Ilyenformán Jézusnak is. προσκυνεω (proszküneó) hízeleg, kedves, odakuporodik, (szó szerint vagy képletesen) mély tisztelettel leborul a földre (hódol vkinek, rajong, imád) De, ezt a szót használja Jézus is amikor Sátánnak mondja mat 4:10 A szövegkörnyezet dönti el, hogy imádat, vagy hódolat értendő alatta.
Jel 9:10 És leborulék annak lábai elõtt, hogy imádjam õt, de monda nékem: Meglásd , ne tedd; szolgatársad vagyok néked és a te atyádfiainak, a kiknél a Jézus bizonyságtétele van; Istent imádd, mert a Jézus bizonyságtétele a prófétaság lelke. 22:9
Mivel az az ember felismerte a próféciák által a megjövendölt, és tudta, hogy Ő az akit vár, hódolatával ki is fejezi ezt. Jézus pedig elfogadja, mert nem imádatból tette.
Mat 4.11 διακονεω (diákoneó) angyalok szolgálnak neki. Nem imádják, hanem szolgálnak.
Tamás esetében egyszerűbb a dolog. Mert még csak bele sem kell bonyolódni, abba, hogy azt mondta: Én Uram, én Istenem! Itt a meglepetés felkiáltás van. Miért is jelentené ki kétszer, és minkét alkalommal másként miért nem mondta, Istenem! Istenem!
Az első Uram felkiáltás a csodálkozás, amikor Királyát meglátta. A második Istenhez szóló öröm felkiáltás. (napjainkban Jaj Istenem! Pedig fájdalom nincs is.
egyszerűen a csodálkozás felkiáltása.) ezért aztán Jézus nem is szólt ezen felkiáltásért. Nem volt mit visszautasítania. Mert ezen leírás szerint ekkor már nem ember volt. Ha pedig nem ember volt. Akkor a ti hitvallásotok szerint. Visszanyerte Isten formáját. Így mint Istent hogyan láthatta életben?
Ján 1:18 Az Istent soha senki nem látta; az egyszülött Fiú, a ki az Atya kebelében van, az jelentette ki õt.
Igaz-e ez a kijelentés?
2Móz 33:20 Orczámat azonban, mondá, nem láthatod; mert nem láthat engem ember, élvén.
Vagy ez a kijelentés?
A Biblia szövegével egyetértek, De, hogy Jézus az Isten, azt még mindig nem tudom elfogadni. Pont a biblia szövegének alapján.
Idézet:
1Kor. 14,29
A próféták pedig ketten vagy hárman szóljanak, a többiek pedig ítéljék meg.
1Jn. 4,1
Szeretteim, ne higgyetek minden léleknek, hanem vizsgáljátok meg a lelkeket, hogy azok az Istentől valók-e, mert sok hamis próféta jött el a világba.
Nos. Nem tartom magam prófétának, nem kaptam felhívást. Másodsorban a próféták kijelentenek, hirdetnek…
Én pedig beszélgetek, és habár vallású, hitbéli, beszélgetések. Nem szükséges nekem más ember támogatása. Mert minden beszélgetés elött, amikor ide ülök, magát Istent kérem a Fián keresztül, hogy adjon némi értelmet, megértést a fejembe (És ne csak a káposztalé lötyögjön. )
Viszont én is azt mondom, ne higgyetek nekem! Ki-ki vizsgálja meg! Ahogy azt hite diktálja.
Beszélgetések közben felmerülnek dolgok. Ahogy Te, vagy valaki más felveti, akkor én érdeklődésemnek megfelelően meg is vizsgálom. Ha pedig okos dolgot hallok, tapasztalok. Akkor nem azt mondom, hogy Xy mondta, hanem azt, hogy igen. Helyes, osztom, És kérem Istent, hogy ha helytelen, akkor időben tudassa velem.
Idézet:
Hitbeli hozzáállásodról beszéltem.
Ezen nem kell megsértődnöd, Péter apostol sem tette Pállal, amikor az többek előtt megfeddte képmutatásáért, a nép sem sértődött meg, amikor Illés megfeddte a kétfelé sántikálásért, hanem – megtért.
Amit pedig Jézus mondott a farizeusoknak…. persze ők zokon vették.
Jah! Értem.
Gal 1:8 De ha szinte mi, avagy mennybõl való angyal hirdetne is néktek valamit azon kívül, a mit néktek hirdettünk, legyen átok.
Hogy értelmezed ezt a részt?
Idézet:
Más hiten?
Az előbb még azt mondtad, ezt az üzenetet viszed:
Ef 4:5 Egy az Úr, egy a hit, egy a keresztség;
Ugyanezt hiszem én is.
Akkor ne láss abba többet, mint ami.
Előbbi kijelentésem nem ütközik, azzal, ha tiszteletben tartom a hited.
Ef 4.5-ben azonos véleményen vagyunk.
Ján1.1 pedig nem. Neked Isten, nekem isten.
Idézet:
„…Én egyről tudok, ami igaz. – mondod.
mégis a Jehova tanúkkal vállalsz közösséget.
Vagy a többi szólásaim. Azzal vállalok közösséget, aki a Biblia szerint, Isten irányadó mértéke szerint vélekedik. (és az valóban igazolható is.)
Amikor azt mondod: Jézus az út, Én bólogatni fogok.
Nem köpenyegforgatás, még mielőtt valaki úgy értené. Én nem egyházak, gyülekezetek tanításait fogadom el, hanem a biblia irányadó mértékét. Abban pedig egy gyülekezet, van.
Idézet:
A JT tanításai közül mindennel egyet értesz?
Nem vettem át mindent. Vagyis jelenleg nem tudok nyilatkozni úgy, hogy ne keverednék bele.
Idézet:
Vagy egyszerűen csak elfogult vagy, és a kritika csak nekünk jár ki?
Nem tudom mit értesz kritika alatt? Messzemenően tisztelem a hited, mert hozzád tartozik a tied.
Feltettem pár kérdést már itt is, és feltettem sok-sok kérdést J.T. is. Ha párhuzamot vonnék, akkor a kérdéseimet ott mindig megválaszolták. (Kivéve, amikor a jövőt feszegettem, apró részletekig. Mert arra nem volt bibliai alapjuk, és feltételezni nem akartak.)
Szemben azzal, hogy itt nem, vagy csak alig kapok választ.
Idézet:
Hol vannak ezek a „bűnök” ahhoz képest, hogy a Szent Lelket valaki puszta "erővé" fokozza le?
Én ezt értettem meg a Bibliából. Ezt hiszem, és ezt vallom.
Hogy ez bűn? Talán. A Te értékrendedben. Igen. Bocsánat ha bánt.
Én az írásokból azt látom, értem, hogy az Isten Szelleme az én fogalom körömben egyfajta erő. Nem rendelkezik személyiségi jelekkel.
A Bibliában nem szokatlan az élettelen dolgok megszemélyesítése. Pl. azt írja, hogy a bölcsességnek 'fiai' vannak (Luk 7:35). A bűnről és halálról mint 'királyokról' beszél (Róma 5:14, 21). Bár néhány bibliavers azt mondja, hogy a szellem beszél, más helyről kiderül, hogy ezt angyalokon, vagy embereken keresztül teszi (Csel 4:24, 25; 28:25; Máté 10:19, 20; vő. a Cselekedetek 20:23 és 21:10,11 verseket). Az 1János 5:6-8 nemcsak a szellemről mondja, hogy tanúskodik, hanem a 'vízről és a vérről' is. Ezért a fenti kijelentés egyike sem bizonyíték arra, hogy a szent szellem személy lenne.
Helyes azonosítás esetén a szent szellemre vonatkozó összes szentírási kijelentésnek összhangban kell lennie. Ebből a szempontból a logikus következtetés az, hogy a szent szellem Isten tevékeny ereje. Nem személy, hanem hatékony erő, amelyet Isten áraszt ki magából szent akaratának végrehajtása céljából (Zsolt 104:30; 2Pét 1:21; Csel 4:31).
Idézet:
2Kor. 11,4
Olvasd tovább is!
Idézet:
Eltűritek?
Mat 5:8 Boldogok, a kiknek szívök tiszta: mert õk az Istent meglátják.
Mat 5:9 Boldogok a békességre igyekezõk: mert õk az Isten fiainak mondatnak.
Számomra ezek fontos gondolatok. Ezért aztán irányadó mérték is.
Idézet:
Igen, egy Igaz HIT van. Ezt vallom én is. Fenn mégis azt mondtad, különbözik a hitünk.
Hol van ebben ütközés?
Jézus neve "Szabadító"-t jelent ->
Igen. Azt jelenti. Jehováé a megmentés.
Idézet:
JÉZUS Nevében jelentette ki magát teljes valóságában.
És akkor mit mondott Mózesnek?
Idézet:
Fil. 2,9
Ezért fel is magasztalta őt Isten mindenek fölé, és azt a nevet adományozta neki, amely minden névnél nagyobb,
Igen, felmagasztalta. Ezért is mondom, hogy a világegyetem második legnagyobb személye.
De, kapta. Ha pedig kapta, akkor valaki adta. Ha pedig valaki adta, akkor joga volt adni.
És mivel ez itt egy név, és felmagasztalás. Így jézusnál nagyobb személytől kapta, és az magasztalta őt fel. Tehát az Atya nagyobb nála. Vagyis a felépítés, Isten, Jézus, Gyülekezet. Család.
Idézet:
Jn. 6,63
A lélek az, aki életre kelt, a test nem használ semmit: azok a beszédek, amelyeket én mondtam nektek: lélek és élet.
A szellem az, ami életed ad; a testnek semmi haszna sincs. A beszédek, amelyeket mondtam nektek, szellem és élet.
(Így több értelme van. És a korai szövegekhez is több köze van, mint sokszorosan átforgatott, átdolgozott kiadásokhoz. És ez itt most megint nem a korábbi szövegfordítások ócsárolása. Hanem mint egyszerű tény.)
Idézet:
Jó, akkor beszéljünk Róla.
A Szent Lélekről.
Mt. 4,1
"...Akkor elvitte Jézust a Lélek a pusztába, hogy megkísértse az ördög. ..."
2Móz 34.28, heb 4:15
(habár te arra öszpontosítasz, hogy a Lélek vezette a pusztába. Ahol én a megszemélyesítést látom. )
Van azonban egy fontos dolog. A szent szellem – Lélek – Isten egyik formája. Ha pedig ez így van, akkor Isten szándékosan vitte oda, hogy az ördög megkísértse? Hogyan egyeztethető ez össze azzal? Jak 1:13 Senki se mondja, mikor kísértetik: Az Istentõl kísértetem: mert az Isten gonoszsággal nem kísérthetõ, õ maga pedig senkit sem kísért.
De, ahogy sorolod is. Mk.1.11, 12; Luk 4:1 (Szellemmel telve) Azt mondod, Jézus = Isten,
A Szent Szellem = Isten. Isten minek is töltenék ki magát ha már egyszer Isten?
Hacsak úgy nem, hogy Jézus az ember, megkapta Isten szellemét, ezzel a szellemmel eltelve indult a pusztába, ahol negyven nap. Nem az ördögöt várta. Hanem istennel osztotta meg életét, Ekkor jutott birtokába minden olyan információnak, amik korábbi életének emlékei, Ekkor kapott utasításokat. (Hoztam mózes könyvéből párhuzam.) És ekkor kísértette meg az ördög.
Idézet:
A Bibliában akik hirdetik, mit hirdetnek evangéliumként?
Van megváltás. Ezt mondta ki Isten, ezt látjuk folyamatosan bizonyságként a kiválasztott népen, ezt tapasztaljuk Jézusban. Ezt várjuk, teljes bizalommal kétségek nélkül.
Jézus azt mondja, hogy istennek szolgáljunk, és szeressük egymást. Ez a két fő parancsolat.
Idézet:
Érdekes hozzáállás. Ha a Jehova nevet hirdeted, Jehova tanú vagy.
Ján 12, 28, 17:6,
Joh 17:6 Megjelentettem a te nevedet az embereknek, a kiket e világból nékem adtál: tiéid valának, és nékem adtad azokat, és a te beszédedet megtartották.
Most azt mondtad, hogy Jézus is az volt.
Ha ebben merül ki Jehova Tanúja, akkor az vagyok.
Idézet:
1Ján 3.23 Jézus nevét hirdetik és cselekszik Isten parancsolatát.
És ütközik a kettő? Jehova az Isten, egyedüli. A hatalmat Fiának adta, annak önzetlen cselekedete miatt, mert jogosan tarthat számot azok után . És itt nem felváltja a Jézus név Jehova nevét. Hanem társul ahhoz. Alá- és fölérendeltség viszonyuk megmarad.
Jézus Király, főpap, út, megváltás Atyja akaratából. Ez nem kisebbíti érdemeit. De, a megváltás Isten = Jehova terve, Ő az aki úgy döntött, hogy Sátánt nem pusztítja el azonnal, hanem lefolytat egy bizonyító-eljárást. Aztán mindent érintett fél tanúskodhat, hogy ki mellett foglal állást.
Idézet:
Ha Jézus Krisztus követőjének tartod magad, azt vizsgálod, amit Ő vizsgált.
Ő az edény tartalmát vizsgálta.
(Furcsa és ellentmondásos dolog, ha kifogásolod egy edény tartalmát, mégis azt tálalod az éhezőknek.)
Félreérted szavaim, nem célom azt vizsgálni, hogy másnak az edényében mi van. Mert ugye edények esetében arról beszélünk, hogy kinek mi lakozik a szívében, érzelmében, gondolataiban.?
Nah ezt megvizsgálni nem az én dolgom. Én azzal vagyok elfoglalva, hogy tálalásnál az én edényembe ne kerüljön csúsz-mász. Mert akkor tudom elmondani, hogy mi van az én edényemben (milyen ízű) ha abba az kerül ami oda való.
Nem célom tálalni, mert nincs miből. Azaz nem az én szellemem osztom. Sőt még osztani sem akarok. Beszélek arról, hogy én hogyan élem meg, hogyan látom, értem…
Kinek, kinek pedig ha hasznos
Idézet:
Lk. 11,39
És szerinted én Mózes székében ülök?
Idézet:
Ha ott van miért nem azt hirdetik?
Azt teszik. Pusztán azért mert te a pl. a 10. oldalon keresed, vagy keresnéd. Ők pedig a 12.-re nyomtatták. Stb.
De, felületes beszélgetések 10-20perc alkalmával egy következtetésre jutsz, te is és mások is.
Koholmány, tákolmány, agyament beszédek, és más hasonlók. Nos pár perces beszélgetések után bizonyára. Én is voltam velük így. És még sok más hitek képviselőivel.
Én a Mormon hitű emberben nem Elender-t látok, hanem Gipsz Jakab nevű embertársam, aki épp annyira szenvedi ezt a világot mint bármelyikünk.
Idézet:
2Tim. 2,12
Ha tűrünk, vele együtt fogunk uralkodni is. Ha megtagadjuk, ő is megtagad minket.
Ezzel sincs semmi gondom.
Nem célom uralkodni, és ítélkezni. Egyszerű emberből vagyok.
Aki jól érzi magát egy csendes vízparton horgászgatva, és rácsodálkozva az életszépségeire. Szóva, jóvagyok én szogának is.
2Tim. 2,13
Ha hűtlenek vagyunk, ő hű marad, mert ő magát meg nem tagadhatja.
Ez a nagyszerű Benne. És nem csak Jézusban, hanem Atyjában is. Aki gondoskodott arról, hogy mi itt aránylagos kényelemben, elbeszélgessünk az Ő dolgairól.
Hűtlenségeinket, pedig megbocsátja. Ha az nem szándékos.
Idézet:
Miért is tértek el az Evangélium üzenetétől?
Miért is hirdetnek más Nevet, más evangéliumot, mint a Biblia Evangélistái?
Rájöttek, hogy változtatniuk kell, amikor csak egy Igazság létezik? Elhagyva azt, ami egyenes, választva azt, ami görbe?
Miben térnek el?
Hirdetik, Jehova nevét, Jézus nevét.
Egy élő hit, ahogy a megismerés, felismerés hozza, képes változtatni korábbi felfogásán.
Másként hogyan is beszélhetnénk kereszténységről? Ha azok az Izraeliták nem ismerik fel, hogy korábbi hitnézetük helytelen, vagy tartalmaz olyat ami helytelen.
Ján 8:31,32 az igazság szabaddá tesz (Amiből adódik, hogy lehetséges tévedni. Amit ott is hagytak az igazságért.) A korábbi gyakorlatott, helytelen imádatot el is hagyták. Jozs 24:15; 2Ki 5:17
A korai keresztények megváltoztatták felfogásukat Gal 1:13, 14; Csel 3:17,19
Pál vallást változtatott Csel 26:4-6
Mi több a jelenésekben olvasom. Az egész világ félre van vezetve Jel 12:9; rom 12:2
Ezek alapján miért is gond, ha egy gyülekezet szervezetten, vagy akár egyének a felismert és áttanulmányozott dolgok alapján. Kérve Isten irányadó Szellemét. Vallást változtat, Vagy vallásában módósít?
Ezt pedig kéretik nem úgy felfogni, hogy én itt most felszólítok. Az nem az én dolgom.
Csupán levezettem azt amit felvetettél, hogy miért is kell változtatni.
Isten igazságos mértéke az ami az embert hitén keresztül változtatásra hívja el.
Ezt tettem sok éve én is.
Idézet:
Elég neked a magot hinteni?
Ki vagyok én? Hol kaptam én szántóföldet?
Idézet:
Nem volt nehéz, a többi JT. magyarázathoz képest elég elenyésző a terjedelme, míg a Biblia teljessége Jézus Krisztusról tesz tanúbizonyságot.
Nos. Ahogy mondtam is mások vagyunk… Te azt látod, hogy elenyésző.
Tudod nem teszik fel a hálóra azt a könyvet ami Jézusról szól, az egész életéről. 133 fejezetben. És más hasonló könyveket…
Idézet:
Ki mit gondol Istenről? Ezt, ha valaki elmondja mások előtt, önmagában üzenet értéke van.
Igen. Van. Akkor ha mások azt úgy értékelik.
Ezért is mondtam, ha viszek is, akkor átadom-e?
Továbbá külön örülök, hogy ennyi időt szántál erre. Köszönöm.